کد مطلب: 204867
نظري در گفت‌وگو با دانا:
آيت الله رئيسي مطالبه بر زمين مانده مبارزه با رانت را عملي خواهد کرد/ مجلس براي اصلاح قوانين پشتيبان دولت آينده است
تاریخ انتشار : 1400/02/27 10:13:31
نمایش : 937
نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس در جهت اصلاح قوانيني که مي تواند مجاري ايجاد فساد را مسدود کند، پشتيبان دولت آينده خواهد بود.

به گزارش هفت چشمه، «عليرضا نظري»، نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اينکه مبارزه با فساد و رانت و ويژه خواري مستلزم اشراف اطلاعاتي و آشنايي با راه برخورد و ارائه راهکار برخود و در نهايت اراده جدي با استفاده از عوامل اجرايي مناسب است.

وي با بيان اينکه آيت الله رئيسي با توجه به سوابق حضور در سازمان بازرسي کل کشور و قوه قضائيه اشراف اطلاعاتي نسبت به راه هاي رانت و ويژه خواري دارد تصريح کرد: وي به خوبي نسبت به فسادهاي اقتصادي و راه هاي وقوع آن آشنايي و اطلاع دارد که همين اشراف اطلاعاتي مي تواند مقدمه خوبي براي جلوگيري از وقوع فساد در بخش هاي اجرايي کشور باشد.

نظري با اشاره به عملکرد آيت الله رئيسي در طول سالهاي اخير در زمينه مبارزه با فساد تصريح کرد: آيت الله رئيسي اراده مبارزه با فساد را دارد.

نماينده مرد خمين با اشاره به اينکه حضور رئيسي در راس قوه مجريه مي تواند در جهت اصلاح وضع موجود اثر قابل توجهي داشته باشد تاکيد کرد: مجلس در جهت اصلاح قوانيني که مي تواند مجاري ايجاد فساد را مسدود کند، پشتيبان دولت آينده خواهد بود.

وي با اشاره به اينکه آيت الله رئيسي مي تواند در قامت يک رئيس جمهور از روساي جمهور ادوار گذشته موفق تر باشد خاطرنشان کرد: آقاي رئيسي هم به اطلاعات دسترسي دارد و هم با شيوه مقابله با رانت و فساد آشنايي دارد ضمن اينکه اراده بسيار قوي براي مبارزه با فساد دارد.

نظري با بيان اينکه مبارزه با فساد و رانت خواري سالهاست که به عنوان مطالبه عمومي مردم مطرح مي شود خاطرنشان کرد: مي توان اميدوار بود که با واگذاري سکان قوه مجريه به کسي همچون آيت الله رئيسي اين مطالبه برزمين مانده مردم محقق شود.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg